Welcome to the Sales CONNECT Support Center

  • In order to streamline support requests and better serve you, we utilize a support ticket system. 
  • Every support request is assigned a unique ticket number which you can use to track the progress and responses online. 
  • For your reference we provide complete archives and history of all your support requests. 
  • A valid email address is required to submit a ticket.

Sales CONNECT උපකාරක කවුළුව වෙත සාදරයෙන් පිළිගනිමු  

  • උපකාරක ඉල්ලීම් විධිමත් කිරීම සහ ඔබට වඩා හොඳින් සේවය කිරීම සඳහා, අපි ආධාරක ප්‍රවේශ පත්‍ර ක්‍රමයක් භාවිතා කරමු.  
  • සෑම ආධාරක ඉල්ලීමකටම අද්විතීය ප්‍රවේශ පත්‍ර අංකයක් ලබා දී ඇති අතර එමඟින් ඔබට අන්තර්ජාලය හරහා ප්‍රගතිය සහ ප්‍රතිචාර නිරීක්ෂණය කිරීමට භාවිතා කළ හැකිය.  
  • ඔබගේ යොමු කිරීම සඳහා අපි ඔබගේ සියලු සහාය ඉල්ලීම්වල සම්පූර්ණ ලේඛනාගාරය සහ ඉතිහාසය සපයන්නෙමු.  
  • ටිකට් පතක් ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා වලංගු විද්‍යුත් තැපැල් ලිපිනයක් අවශ්‍ය වේ.